Dan före dan före dan före doppardan...

Godmorgon! =)
Jo, de e faktiskt en god morgon, trots ett bryskt uppvaknande av en av de sk helvetesmaskinerna (dammsugaren är en annan kandidat i denna kategori)...
Jobbet ringde, någon saknade en nyckel som jag hade...Bara att stiga upp o vidarebefordra den...=(
Inte så kul kanske, men har fått gjort lite här på morronkvisten...Packat in lite julklappar =) Börjar bli en ansenlig hög under granen faktiskt =)
OCH den julkänsla som jag varit i avsaknad av, börjar minsann infinna sig =)
Synd att hela dagen kommer att tillägnas jobbet bara...Skulle vilja va ledig nu o bara va...Jaja, man kan inte få allt...
I morron e jag ledig och den ska till en början spenderas i Ystad, där de ALLRA SISTA inköpen inför doppardan kommer ske...Sen bär det av till Malmö, där ett visst litet par (hemlighetsfullt, eller hur?) ska kolla in lite heminredning (ja, mitt i julstöket!) plus att den ALLRA sista julklappen ska avhämtas...
Jäkla körande, men de måste till för att alla bitar ska falla på plats =)
Vidare är planen att morronkvällen ska tillägnas julgodisframställan...Pepparmintstryffel, pepparkakstryffel (visst låter det spännande?) ska skapas tillsammans med traditionella kolan och knäcken...=)
Hujedamig, känns som om det trots allt kommer bli lite stressigt, trots allt!
Nä, slut för nu. Måste ikläda mig en viss röd dress (nej, ska inte agera tomte) och gå o sätta mig i kassan på Coop!
Ha en skön söndag!
Vi hörs snart!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0