Godermorgon =)

Efter en lite seg morron (ingen matlust, krasslighetskänsla) sitter jag nu vid min dator och mår alldeles utmärkt =)
Jag håller på med min favoritsyssla - leta recept! =)
Dagens recept är redan planerat (eller det finns i huvet - fläskfilé med champinjonsås, en återkommande favorit här hemma)
Letandet just nu handlar om nyår...Måste planera nyårsmenyn - Och det är så KUL! =)
Just det här när man ska ha gäster...Duka fint, planera allt från välkomstdrink till nattamat...Tycker det är så kul!
Älskar verkligen att sitta med mina recept (och internet) och bara leta och leta, tills det rätta dyker upp...=)
Så hittar man ett recept, spikar det...Kommer nästa fråga - Vad ska vi ha för vin till det...? NAJS!

Det tråkiga just nu är att jag och mannen inte är riktigt överens...Han tycker oxfilé (vilket naturligtvis är gott, men jag tycker det är för dyrt) och jag söker efter något mer budgetanpassat...Men vi brukar bli överens till slut...=) (eller jag brukar vinna, det är ju trots allt jag som ska laga det...Haha)
Ja, ja...nu ska jag leta vidare...Återkommer till nyårsmenyn när den är färdig...=)
Hörs sen...=)

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0