Godmorgon?

Nja, jag vet inte de'. Har inte sovit så mycket inatt, så ja e ganska trött o sliten...
Gjorde de stora misstaget att somna i soffan, säkert i 2-3 timmar (vilket trevligt sällskap, va'?).
Var uppenbarligen mycket trött, eftersom ja kunde somna trots att mannen tittade på film med värsta surround-ljud på...
Blev lite trackad för de - "Klaga aldrig mer på att ja har tv:n för högt när du ska sova, för kunde du sova i detta (lät tydligen som värsta åskvädret) så kan du somna till vad som helst": Jaja, OK då...=)
När ja sen hamnade i sängen va ja naturligtvis klarvaken.
Fick till slut ge mig o gå o lägga mig vid tv:n igen...Zappade runt lite och stannde till slut på SVT2, där de här programmet Musikhjälpen (tror ja de heter) var i full gång.
Mitt på Gustav i Malmö i ett glashus är alltså 3? personer inlåsta i 1? vecka...
Vet inte programmets egentliga syfte, mer än att folk som gick förbi önskade musik, som kostade minst 50 spänn...Man kunde messa in o önska låtar, vilket kostade 50 spänn...Vet som sagt inte va de går ut på, vad pengarna ska gå till, men de spelade iaf bra musik...=)

Tidigare på kvällen, när vi hade ätit, var vi ute och gick en liten sväng.
De e så kul o va ute o gå när de e mörkt, eftersom man då kan "tjuvkika" in i fönstren ganska ostört. =) Kul o se hur folk har pyntat o gjort fint inför julen...Få lite inspiration...=)

Oki...då va det dag att sätta igång med dagens första pass...
Hörs sen!


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0