"Kritiskt läge"

Å fy fasen...nu har ja kommit till de där stadiet..."det kritiska stadiet" - i tentasammanhang (för mig) innebär detta att jag har nått ett genombrott, jag är så uppfylld av allt och vet inte riktigt var ja ska göra av det...
Då måste ja plötsligt göra nåt annat, bearbeta mina intryck...Nu när ja har en blogg känns det naturligt att jag vänder mig hit...So, get used to it!
Måste bara pausa, samla tankarna igen - sen skriver ja så att tangentbordet glöder...=)
Åh fy vad detta blev rörigt, men de e såhär de ser ut i skallen på mig just nu...

Och JA - jag har börjat röja undan och bytt dator, bytt miljö...=)  haha (internt)

NU måste ja tillbaka till min dator igen...Wish me luck! =)

Kommentarer
Postat av: Sis

Annars?!..jo..bytt miljö..det e det vanliga =) Jag vet, jag vet, skulle ju gå o lägga mig..men kunde ju inte göra det förrän jag sett vad du hittat på här idag! Kram

2008-12-11 @ 21:59:07
Postat av: Carina

Kul att du "tittar in till mig", men gå nu o lägg dig Sis! =)

Massa go'natt-kramar

2008-12-11 @ 22:04:49
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0