Nova Lund...

...är en pärla...Synd bara att mer än jag har insett det...Urmycket folk!
Att få parkering var ingen fara, men att ta sig DÄRIFRÅN - Värre, jag lovar...Fick köa i över en halvtimme...
Varför åker man då dit en dag som denna?
Ja, inte e de för mellandagsreans skull...För vad e de för skit de "asat fram" där...Asså vilket år va de modernt som de fått fram till rean 2008? Känns som om de tar fram de senaste årens "crap"...som ingen vill ha...
Jag var ute efter en "nyårsblåsa" (och då pratar vi typ tvåmannatält, eftersom kroppen tyvärr expanderat så kollossalt det senaste året...Vilket det nu, år 2009, ska bli ÄNDRING på...!)
Hur som helst...Jag hittade en jättefin "överdel" som ja ska ha till en silverfärgad kjol...Får bli bra nog...=)


Have a nice night together!

Kommentarer
Postat av: y

den var jättefin! Ja struntar oxå i rean faktiskt. Nu ser jag fram emot vårkläder istälelt :)

Kram

2008-12-28 @ 09:25:22
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack! Jo, jag tror att det kommer bli fint tillsammans, faktiskt...

Åhhh, våren ja...fy vad jag oxå längtar!

Ha en fin söndag!//Kram

2008-12-28 @ 11:02:56

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0