Tack Yalda!

Detta inlägg tillägnas en fantastisk kvinna, mamma och blivande lärare...Yalda heter hon =)
Hon pratar mycket om hur mycket granatäpplen de äter i hennes familj, hur gott och nyttigt det är...
Jag har länge varit nyfiken på denna lite märkliga frukt, men inte vågat mig på att köpa den, eftersom jag inte visste hur man skulle bete sig med den, hur man skulle äta den...
Fick lite information om detta och har nu provat - Fantastiskt gott!
Och lite "småskumt", det här knastrandet när man äter den...Men jättegott!
Lite kruxigt att få ut de där kärnorna, men det får man säkert bättre "snitz" på efter några gånger...
Så - alla ni som inte provat granatäpple - gör det, ni kommer inte att bli besvikna!
Tack Yalda för att du introducerade granatäpplet! =)
Massa kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Y

Nämen! TACK för dina fina ord!! Kul att du tyckte om det för det är ju lite "speciellt" men får man tag i rätt så är de grymt goda och knapret älskar jag. Lite snask över det ;) skalandet överlåter jag till E för det är verkligen skitjobbigt! KRAM

2008-12-22 @ 19:08:21
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Kramar till dig med! =)

2008-12-22 @ 23:56:11

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0