Goderafton!

Tittar in en liten sväng för att kolla läget...=)
Har inte varit någon större aktivitet från min sida idag heller, men bättring utlovas!
I morron är de gamla takterna tillbaka igen. =)
Vardagen is back.
Vad blir det för "storhelg" nästa gång? Pingst kanske?
Ingen koll just nu.
Vad jag även haft lite dålig koll på nu under påskhelgen är att jag fått en award från den helt underbara tjejen Lotta, en härlig tjej som jag gör mina dagliga besök hos! =)
Att awarden blev lite bortglömd, innebär inte att den är mindre uppskattad för det!
Jag är lika stolt och glad som vanligt! =)
Tack så mycket goding!



Kramizar och god natt till er alla!
På återseende i morron!

Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj vännen,

Grattis till awarden. Som vanligt har den helt landat rätt. Till en supergo tjej som piggar upp ens vardag och ens helg. Skönt att andra uppskattar ens La Familia.

Kramis

2009-04-13 @ 23:19:18
URL: http://aforia.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0