Natten är här...

...och jag sitter fortfarande och skriver =/
Sådär, känns det kan jag säga.
Jag har nog ett par timmars arbete till framför mig.
Fattar inte hur jag ska orka.
Särskilt att stiga upp i morron.
Och att stå inför klass och ha något vettigt att säga.
Utan att somna.
Haha.
Helt jävla sjukt!
Kanske ska strunta i att sova alls.
Eller nej, vid närmare eftertanke inte.
Jag har ju liksom provat det och det blev inte bra.
Sist hade jag varit vaken i 41 timmar i sträck och det slutade med att jag hade hallisar.
Verkar inte vara en bra idé inför morrondagen.
Stå därframme och plötsligt skrika rakt ut för att jag tycker att jag ser någon som inte finns.
Men det skulle nog kunna bli ganska komiskt.
Eller inte.
Nä, jag får nog försöka lägga mitt arma huvud  på kudden en stund, i alla fall ett par timmar.
Efter klockan tolv i morron tar jag ledigt.
Hela fredagen. =)
Lördag och söndag blir det skriva av igen.
Inlämning på tisdag av en hemtenta.
Ska dock hinna med lite mys oxå i helgen.
Äldsta sonen och hans flickvän kommer på lördag för att inmundiga lite föda tillsammans med familjen.
Ska bli härligt, var längesen. =)
Tror bestämt att pausen är över.
Dags att bruka lite allvar igen.
Ni som trodde att jag skulle kunna hålla mig härifrån helt
(om det nu var någon som trodde det) kan härmed glömma det.
Afrodite is back! =)
Om än lite trött och tilltufsad, men dock.
Men herregud!
Sluta babbla människa!
Kramen och sov gott, mina underbara bloggisar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så rolig!

Jag kan riktigt se hur du står där och sen ba´

-"AHHH!"

-"Men vad är det, varför skriker du?"

-"Carl jan!, det är ju för f-n Carl Jan!"

-"Han har kommit för att dansa med mig!"

-"HJÄLP!!!"



Vad är det ditt föredrag ska handla om?

Lycka till idag och hoppas du fått vila lite påkudden!

Kram!

2009-04-03 @ 06:36:57
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Laila

Välkommen tillbaka!

Jag hann oroa mig och sakna dig MASSOR!



Puss!

2009-04-03 @ 11:56:28
URL: http://lailasliv.blogspot.com
Postat av: anne

Sover du dåligt eller har du inte tid att sova? En natt eller två klarar jag, men sen är det kört... Skönt att det är fredag nu! :)

2009-04-03 @ 20:39:09
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0