Nya dojjor...=)

Jaha, som ni ser blev det ett ganska lyckat besök i Malmoe. Två par skor till Afrodite (i bild) och ett par till Ludwig. Najs deal! =)
Visst är de fina. Inga klackar här inte. då blir jag huvudet längre än mannen och det gillas inte.
Inköp utav lite tröjor till sonen på imponerande Entré blev det oxå. Här gällde plötsligt ombytta roller, då Ludwig köpte två tröjor och morsan en. Var ju tvungen att ha något som matchade mina nya fake-converse och hittade en jättefin tröja på New Yorker (vilken butik förresten, för alla åldrar - me like!). Tröjan var vit och grå randig med huva. Hittade tyvärr ingen bild på den.
Åh, vad ni varit omtänksamma och gulliga, med tips & trix för mitt halsont, någon smyger in om utifall att jag kanske har en bakussmellus (vilket jag inte har), någon trodde att det var jag som fyllde 25 (hehe) och så vidare. Ni är för söta allihop! =)  Tack för alla goa kommentarer!
I eftermiddags blev det en liten stund i solstolen och sen lagade vi lasagne till middag. Nu sitter jag mest i soffan och tycker synd om mig själv. Jag flåsar som ett helt lokomotiv bara jag rör en fena, så för både min egen och andras skull sitter jag nu pall tills det blir dags att inta horisentalläge på riktigt. Nu ska jag ge halsen en slurk whiskey. Kram!

Kommentarer
Postat av: Annette

Baciller botas LÄTT med häxbrygden.. sprit + vitlök.. Tjollahopp så drar bacillerna fortare än du hinner blinka.. Jagar ta mig f** allt ur kroppen ;)



Läckra sandalerna var!! Såna är såå sköna och kul att se att den modellen kommer tillbaka :P Hade ett par såna på 80 faktiskt :P



ÅÅÅÅÅHHHH Äntligen har du fått njuta i solen!! Det gillar jag ;) Det har du varit väl förunnad flera dagar nu ju!! Antar brunfärgen börjar ta form fint nu då gumman ;) Det är ju helt underbart när man äntligen får den där häääärliga färgen på kinderna :P



Hoppas du får en fin fin kväll i soffan och att du piggnar till snart.



Krya på dig och Kramis

2009-04-19 @ 20:40:03
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Helen

Jättefina skor. Känner också att jag behöver köpa nya skor , börjar bli varmt i vinter kängor .

Ha det gott

2009-04-19 @ 21:05:39
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så du orkade med shopping så här dagen efter.

Jag har inte gjort nästan nånting.

Härligt med nya fräscha skor.

Vi har New Yorker i Västerås oxå, både jag och dottern kan handla där.

Kram

2009-04-19 @ 21:19:47
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Bibban

Ja men de va väl en bra deal, och snygga va dom mä. Ta hand om halsen o sov så gott

Natti

2009-04-20 @ 00:00:31
URL: http://www.tantbruncom.blogspot.com
Postat av: mie

Skitsnygga dojjer=). Kram!

2009-04-20 @ 19:45:38
URL: http://mies.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0