Så j**la typiskt!

Nu när jag verkligen skulle behöva lite flyt, lite extra energi, ja då lyser allt med sin frånvaro!
Jag läser, läser och läser, men inget tycks gå in i det snordränkta huvudet.
Inte för att stanna i alla fall!
Det går in och vänder, jag hinner inte ens reflektera över att det nånsin funnits där...så - puts väck!
Men det är ju flera dagar kvar och "du har ju hela helgen på dig"!
Nä, för att på lördag ska jag jobba!
Men åh, om man skulle kunna göra det lite mer svårt för sig, då skulle man ju gjort det.
Passa på liksom.
När allt ändå är i en j**la mess!
Men eller hur, så utstrålar jag glädje, tillförsikt och en hel massa positivism!
Eller hur?!
Ni behöver inte svara!
Jag behöver bara kräka av mig.
Spy galla över situationen.
Spy snor!
Trevligt va'?!
Ni behöver inte svara på den heller...
Nu ska jag ta min kropp, forsla den typ 5 meter och vältra den ner i en obäddad säng.
Jo, för jag har inte orkat bädda den idag.
Och jag har inte orkat plocka undan idag.
Och jag har inte orkat...inte mycket i alla fall.
Hemmet är en sanitär olägenhet...igen.
Inga! Hallå - var är du?!
Om ni har någon hemhjälp att rekommendera tas erbjudandet tacksamt emot.
Kan lämnas på mailen.
Omedelbar tillsättning utlovas.
Lön...nja!
Nu tar jag natten - Gonatt!
*host, snörvel, kvälj, host, host*
AJ!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja FY!!!

Du är ju helt förtappad, du hemska sjuka varelse!!

Menar du att du inte ORKAR hålla hemmet rent och snyggt när du är sjuk??!!

SKÄMS PÅ DEJ!!

(och jag hoppas du kan se mej asgarva när jag sitter här och skriver...)

Du e go du!!

Kram och krya på dej!!

2009-04-23 @ 00:31:43
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Znogge

Lägg dig i sängen, sov som en stock och vakna till en ny och piggare dag! Kan man hoppas i alla fall för inte är det lätt att plugga när huvudet känns som skumgummi...

Kram!

2009-04-23 @ 06:20:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Bibban

Men snälla nån så här kan vi inte ha det. nu ska vi se vad Tant Brun kan hitta på...hrmm Blanda..2 dl mjuka soockerbitar med 2 dl gelehallon,1 chokladkaka. 15 brända mandlar och en stor påse nonstop. Placera dig i solstolen och njut... Va? det va la nått.... Om inte så kanske du blir frisk av bara tanken på att slippa stoppa i dig allt detta.

Kram igen hoppas den hjälper den här gången annars vet jag ingen råd

KRRRAM Bibban

2009-04-23 @ 08:07:27
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0