Tjuvning...

...från allas vår goa bloggdrottning Modestymom!
Hon tillägnade alla i sin länklista en award.
Hon sa att man inte skulle vara blygsam, så jag tänkte:
"What the heck...lika bra att ta två"!
Bara för att man kan liksom. =)
Och har chansen!





Tack goa, underbara du för dessa!
Gör mig sååå glad!
You really made my day! =)
Skickar dem i retur till dig direkt!
För att du är en så skön tjej och har en så väldans trevlig och underhållande blogg! =)
Me like!

Under morrondagen ska jag försöka få tid att skicka dessa och de jag fått tidigare
vidare till andra underbara bloggare.
Men, det är ni ju allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad roligt, sug åt dig.

Ha en bra dag.

Kram

2009-04-08 @ 07:57:27
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0