Tröööööööött

Efter en helt underbar dag med massor av slappande, softande och slöande är jag nu alldeles slut! (efter allt detta latande?!?)
Ska alldeles strax inta ryggläge, eller ja, snarare sidoläge.
Vi har haft en jättemysig eftermiddag och kväll och grillat im multum!
Mums vad gott!
Men nä, det blev ingen entrecote!
Inte när man kunde köpa flintastek för 29:90/kg! =)
Tänkte ge er lite tips på goda tillbehör till grillningen, men jag orkar minsann inte nu.
Återkommer till det i morron!
Senare åt vi en underbar rabarberpaj (jodå, gjord på hemmaodlade! första skörden!) med jordgubbar.
En helt underbar kombination, rabarber och jordgubbar, surt och sött tillsammans liksom.
I en skön harmoni. Så gott!
Resten av kvällen har jag läst och läst och läst...
...i alla bloggar som blivit försummade den senaste veckan.
Vilket jobb! Men sååå kul! =)
Nä, nu måste jag nanna.
Ska upp i ottan i morron, eftersom jag ska på ett tidigt (8.15) utvecklingssamtal med näst yngsta sonen.
Nu får ni sova gott och drömma sött!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Hos oss blir det också flintastek för priset var verkligen bra! Entrecotén kostade nästan tio gånger så mycket... Då blir jag lite sparsam!

Kram!

2009-04-29 @ 06:16:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Helen

Mums vad gott med rabarberpaj, det måste jag också göra någon dag.

Är en riktig sommar favorit.

Ha en härlig valborg och ta hand om dig.

Kram

2009-04-29 @ 21:18:26
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0