Att "göra en Afrodite"

Åh nej! Jag kommer aldrig att kunna visa mig bland folk igen! Så pinsamt!
Jag har gjort bort mig...igen.
Jag rodnar, skäms och fnissar (trots allt) bara vid tanken på vad jag nyss gjorde!
Usch nä, jag vet inte ens om jag kan berätta...
Ok då!
Jag slutade idag vid halv två, var stressad när jag kom hem (hade nämligen sagt till ena sonen att han skulle vara färdig då, så att vi kunde köra direkt!) och bytte om i ett nafs (uppenbarligen!).
Jag skulle nämligen skjutsa honom till Malmö och sen var ju planen att yngste sonen och jag skulle sticka till stranden och mer eller mindre tillbringa kvällen där...med kvällsdopp, grillning, ja allt vad som hör till (förbannade vädergudar!).
Vi kör till Malmö, jag lämnar honom, möter lite folk till och från bilen och porten såklart...och återvänder sedan till vår lilla håla.
In på mitt arbete (igen!) efter at ha blivit upplyst av yngste sonen om att jag minsann missat vissa, högst viktiga saker.
Handlade lite, strosade runt lite, pratade lite med känt folk och gick omkring och kände mig sådär allmänt nöjd med livet (och nu fnissar min man...eftersom han brukar göra parodi på mig och på hur "viktig" han anser att jag ser ut i såna lägen..."med pipen i vädret"...haha)
Jag fortsätter sedan hemåt och träffar yngste sonen och en av hans tjejkompisar (som jag för övrigt inte träffat "på riktigt" tidigare) och vi står där och snackar lite.
Plötsligt händer det!
Jag råkar titta ner och vad får jag se??!!
Jag har åkt omkring med tröjan ut och in.
Och den ser inte sådär diskret ut när den nu uppenbarar sig på avigsidan, nej då.
På min högersida hänger "världens största" tvättrådslapp och dinglar för vinden!
Men åhhh!
Sonen fnissar,kompisen ler och jag ligger dubbelvikt och är vid det här laget nästan lika röd i nyllet som tröjan...=)
Varför? Varför?
Ska det alltid hända mig?!
Och jag som tyckte att en och annan snygging spanade lite inne i butiken *fniss*!
Jo, tjena!
Undrar varför de glodde?!
Trodde välatt jag blivit skvatt galen!
Jag går och tar en kalldusch!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja du ibland skulle man önska att man bara kunde gå upp i rök.

Ha ha men lite kul va det.

Kram

2009-08-11 @ 19:47:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Men hööru det är välan inget att rodna över! snyggingarna såg säkert inte tröjan, det var ju dig dom tittade på..helt klart. Så ta nu på nästa tröja avig åxå så får du se att jag har rätt;)

Kram

2009-08-11 @ 20:40:54
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: N

LOL

2009-08-12 @ 09:04:16
Postat av: prinsgus

fnissar

Du är min syster. Du kommer väl ihåg min ut och invända klänning för ett tag sedan. PINSAMT!!!!



:-) Men men, alltid har vi glatt någon Hehehe

2009-08-12 @ 18:14:58
URL: http://prinsgus.wordpress.com
Postat av: Anna

Haha!

UNDERBART!!

2009-08-12 @ 19:54:48
URL: http://miranna.se
Postat av: Monnroose

Men det var ju lite kul :-) Ler!!

Visst kan det kännas pinsamt....hm.. men skadan var ju redan gjord...

Roligt när man kan roa andra, eller hur?

Stora kramen till dig, ha det gott!

2009-08-12 @ 20:37:03
URL: http://www.sunhappines.blogspot.com
Postat av: Therese

Haha ja ibland undrar man var man glömt hjärnan nånstans? haha! Va härligt att du dela med dig, jag fick mig ett skratt.

Ha en underbar dag

Kram

2009-08-13 @ 06:07:20
URL: http://preffen.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0