Jodå, visst blev det Nova Lund...

...men särskilt fruktgivande blev det inte!
Kjolen jag sett på Flash var såklart slut (i min storlek i alla fall...XS var liiite trång). Hehe...
I varenda butik var det likadant - allt nytt, fräscht och snyggt hade förmodligen stuvats undan, för att ge plats åt "reafynd" á la 70, 80 och 90-tal.
Och då pratar vi kläder som ingen ens ville köpa då...
Jisses vilka kreationer man kunde hitta.
Och jag skulle inte vilja köpa någon av dem.
Precis innan jul fanns massor (tyckte jag) med lämpliga nyårsblåsor, men ikke idag.
Jag är så besviken!
Jag behövde visserligen inte åka hem alldeles tomhänt, två tunikor fick följa med, men det blev inte alls som jag hade tänkt mig.
Nu är jag alldeles slut och mannen och jag ska se på film - Duplicity.
Hoppas bara att jag kan hålla mig vaken...

Ha en fortsatt härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jess

Tråkigt att det inte blev något...

Ännu tråkigare med affärer som vräker ut gammalt skit som ingen vill ha!

Här blir det också film! Ha det bra!

2009-12-28 @ 22:00:32
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Trollmor

typiskt det där när man verkligen ska ha nått.



kram

2009-12-28 @ 23:35:05
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: cilla

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

Till min underbara bloggvän

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

Njut av livet och lev idag.

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

...Och ett GOTT Nytt år.

..Massor av kramisar

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

2009-12-29 @ 01:29:16
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Usch å fy vad trist! Jag fick heller ingen nyårsblåsa med mej hem, så jag får väl gå dit i...tja, inte vet jag.

Duplicity...känner igen det...har sett den, men kan inte alls komma på vad den handlar om.

Vi såg Sensless (tror jag den hette). För mej gick det inte SÅ bra. Såg väl en kvart denna gången, på ett ungefär... ;o) Men så är ju klockan oxå midnatt innan vi blir färdiga att sätta igång en film! Zzzzzz...

2009-12-29 @ 12:55:46
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0