Måndag redan...?!

I morse var jag dock med om något som inte händer alltför ofta...vaknade innan klockan ringde!
Och kände mig pigg...?!
Somnade i och för sig tidigt igår...halv tolv...och har ju sovit länge i helgen.
Ja, det var riktigt härligt. =)
Helgen har helt enkelt varit avkopplande.

Kvällen hos brorsans flickvän blev lyckad med god mat och mysig tillvaro.
Tack för igår, Marielle!
Så fint ni har fått det oxå!

Dagen idag tillägnas studande.
Hoppas kunna komma någonstans med min uppsats.
Nog om det!

Resten av veckan lär bli hektisk.
Dock kommer det endast att påverka mig på fredag,
då mannen och jag ska ha "storajulklappshandlardagen".
Mer om detta efterhand. =)

Nu - sistan av The voice, sen pluggeliplugg.
Ha en trevlig måndag där ute i cyber!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur f** kunde du veta det...?!!

Att det var toarulle... ;)

2009-12-14 @ 08:38:38
URL: http://miranna.se
Postat av: attis

Gomorron vännen. Här ska oxå ut och handlas julklappar. Har inte köpt en enda ännu. Önskar dej en skön dag.

Kjam,kjam

2009-12-14 @ 09:07:39
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0