TACK...

...alla godingar för lyckönskningar, fina ord, stöttning, pepping, hurra-rop och annat kärleksfullt!
Det känns så gött att ni alla finns!
Det blir ju så mycket roligare när man är fler...=)
Jag och bloggen har firat, firat och åter firat hela dagen.
Jag har firat med att sitta med näsan i böckerna hela dagen
och med att sitta i mammas och pappas soffa och myspyst hela kvällen.

Vet ni vad?
Idag är första dagen som jag kan gå tillbaka i mitt arkiv för att kolla vad jag gjorde föregående år, samma dag.
Det tycker jag är lite häftigt.
Och lite sorgligt samtidigt.
När man inte har så många kommentatorer (även om de som fanns absolut inte ska förringas), när man ibland (ofta) "pratade" för döva öron...
Ibland kan det kännas lite tråkigt oxå, då det faktiskt hänt att man skrivit något braigt inlägg någon gång i (den ringa , men dock) blogg-historien, som ni nyaingar aldrig läst.
Nä, för visst är det väl så att man oftast inte bläddrar tillbaka i en ny blogg, från dess begynnelse.
Jo, ibland, men oftast hinner man inte.
Det tar tid att blogga. =)
Men nog skulle man önska att man hade tiden att läsa allt hos sina godingar.
Kanske ska ta en blogg i veckan.
Läsa den från scratch.
Sen nästa och nästa och nästa...

Äsch, nu spårade detta ur något alldeles förskräckligt.
Jag ville egentligen bara säga tack...och så blev det ett sånt sammelsurium...Sorry!
(Nu vet ni hur det kan se ut i Afrodite's skalle när hon surrar och snurrar...hihi)

Jag lägger ner och hoppar i loppelådan!

Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Em

Jag har nog accepterat att ofta blir det lite ytligt hur jag läser och kommenterar, men sen fastnar man i ett inlägg ibland och då tar jag mig heller tiden just då till att veta. Det kan hända jag måste kolla lite bakåt då.



God morgon! :D

2009-12-10 @ 06:09:30
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Znogge

Visst tar det tid och man har annat som också ska hinnas med...



Kram och god morgon!

2009-12-10 @ 06:44:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Kvidelitt på dej själv och mej LURAR DU INTE!! ;)

Jag slår vad om att du är lite bloggbakis efter allt firande igår... Hehe!!



Jag funderar STARKT på att krypa tillbaka ner i loppelådan igen... Vi får väl se, vi får väl se...

Kram och hoppas du får en bra torsdag du också.

2009-12-10 @ 08:05:26
URL: http://miranna.se
Postat av: Em

Guten morgen! :D

Äh, lite mer än 5 sit-ups orkar jag med, men 700 är kanske lite överdrivet.. ;D Men jag känner en man som gör 700 varje dag, han är som en betongklump att krama (så jag gav han korgen - moahahaha!)



2009-12-10 @ 08:21:15
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: ansepanse

visst tar bloggande tid, men det är som du säger, man får vänner

2009-12-10 @ 11:42:09
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0