The hi-jacker aka bloggnapparen aka Miranna...



...har sagt sitt...
Och gjorde det bra! =)

Nu är det dags för bloggvärdinnan att säga sitt...
Hon vet att Miranna sitter säkert, bloggvännerna, from Afrodite's point of view, sitter säkert...
...frågan som återstår nu är bara - sitter Afrodite säkert??!!

Eller nu, när hon har ny bloggdesign, överger alla "råttorna" skeppet...hihi?!
Nä...det gör ni väl ändå inte?!

Visst är den fiiin, min nya bloggdesign?!
Vad tycker ni?
Berätta!


Det behövs fortfarande en del små justeringar och dessa kommer Miranna att fixa efterhand,
som hon har tid och ork.
(bland annat måste texten i inläggen vara större)
Hon har kämpat väl med bloggen såhär långt.tycker jag.
So far, so good! =)

TACK som faen Anna för arbetet som du lagt ner på min blogg!
Jag är supernöjd! =)

Tack för julklappen, säger Afrodite's!

KRAM & GOD NATT
säger

Kommentarer
Postat av: Jess

Ser väldigt fint ut! Jag har förstått att lila är din favvofärg! Kram

2009-12-16 @ 21:40:42
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Lena

Go kväll gumzan,

Vilken otroligt fin layout Miranna har gjort till dig och lila är den. hehe

Visst är lägenheten vacker. Nu hoppas jag att de tar mitt bud så att jag kan flytta in till vårkanten.

Kramis

2009-12-16 @ 22:11:52
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Anna

Hehe! Tackar!!

Ja, jag ska också knyta mej, för jag har ju varit ända nere i Skåne idag och kidnappat bloggar...

Också en jädra omväg... ;)

Kram och vi hörs i morgon!!

2009-12-16 @ 22:24:04
URL: http://miranna.se
Postat av: Carina

Jättefint blev det! Fin vers du har där överst. Och bilden är underbar...

Jag gillar citat och tänkvärda ord, ja det kanske du har märkt...

Kram

2009-12-16 @ 23:43:53
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ulla

Råttan Ulla blir du inte av med så lätt. Hon kräver mer än en ny bloggdesign för att överge skeppet. Jättefin design! Den verkar passa dig som handen i en handske (eller hur man nu säger) Ha en go torsdag! Hur går det med ditt skolarbete?

2009-12-17 @ 07:04:37
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Jag trodde du fixade det här med layoten själv? Men, men - man kan ju inte va bäst på allt. Jag är i alla fall fortfarande SJUKT imponerad...är SÅ sugen på att överge Metrobloggen och starta en så´n här "fristående". Visst, det viktiga är kanske att skriva - men man "äter ju med ögat oxå", och jag tycker det är trist att inte ha så många olika typsnitt att välj mellan, all reklam som trillar in osv osv. Jättefin sida!! Verkligen! Det känns som det är DU. Kram!

2009-12-17 @ 08:40:32

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0