Ahhh

TV-kvällen kan börja...med Halv åtta hos mig - ett måste för matlagningsfantaster...Lite kulknäppt brukar det kunna bli och man brukar även kunna snappa upp lite bra mattips...Inte helt fel...
Efter detta - Simon och Thomas - de bästaste designerna av dem alla...=)
Ja, nu har vi ätit och myst lite, killarna och jag. Blev dock inte långvarigt...Tonåringar som ska umgås med polarna...Klart at de ska! =)
Blev lite Betapet med Fille innan han begav sig till min käre broder...Hmm, jag fick duktigt med stryk kan jag säga...
Nu är det jag, TV:n och min dator för hela slanten, innan det blir dags att hit the sack, vilket förmodligen blir ganska tidigt med tanke på senaste veckans "vanor".
Nu till TV:n!

Ses sen

Kommentarer
Postat av: Y

Du förtjänar verkligen lite egentid! TA dig tiden! :) Träffade Bastian idag på skolan! Han läser visst idrottslära. Gissa vilken muskel från anatomin han hade lagt på minnet? haha! Sötisen!

2009-02-02 @ 20:39:13
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Åh tack, ja jag känner verkligen behovet genom varje por av min kropp! Jag njuter, jag lovar! =)

Hahaha...Bastian, ja det är en härlig kille...Kan precis tänka mig vad han hade lärt sig...=)

Kram på dig!

2009-02-02 @ 20:48:33
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0