Amen åhh...

...hur trött är inte jag nu då?!
Nu blev klockan sådär mycket igen!
Fastnade i både tv och bloggande ännu en kväll, precis som vanligt!
Ja, och i telefonen såklart, med systern...=)
Har skrivit något mail sådär oxå...
Vilka fantastiska bloggar det finns alltså!
Det är en helt ny värld som öppnar sig, faktiskt...
Alla är inte innehållslösa och alla består inte enbart av meningslöst vetande...
Som min kanske gör...mer eller mindre...ibland eller just nu i alla fall =)
Tycker det är meningsfullt och kul anyway!
Livet är så allvarligt ändå, då kan jag väl få blajja ut lite här =)

Många bloggar är otroligt intressanta, gripande och välskrivna!
Blir väldigt tagen varje gång jag tar min lilla bloggrunda!
En favorit just nu är en tjej som mist sina tvillingflickor!
Hon är helt fantastisk på att skriva om detta!
Saknar ord!
Melissa - den här är till dig och dina änglar!


Kramar och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vill man ju veta hur man hittar in till hennes blogg? nyfiken :-) Kram kram

2009-02-12 @ 18:09:19
Postat av: Afrodite

I mitt inlägg "lunch" från igår finns hennes bloggadress...

2009-02-12 @ 19:22:35
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: paula

Ja, det e lite kul med olika bloggar... o alla gör vi det nog av olika anledningar. Min skulle vara om mina djupa tankar o det blev det mer av i början...men det blev inte så mycket av det sen...skönt att bara ha en elektronisk dagbok så jag själv vet vad jag har gjort o dagsfärska bilder.... släktingar o vänner till svante som bor runt om i världen gillar att följa hans utveckling o vardag. Lycka till med promenaderna o maten... du e duktig...jag borde... känns som att jag vill ha mycket gott när jag ammar...men jag blir lite motiverad när jag ser dina goda luncher...

kram

2009-02-12 @ 20:33:25
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Vi har alla våra anledningar till att blogga och din verkar ju vara en god =)

Din tid med mat och dylikt kommer sen, efter amningen. Kroppen bara KRÄVER det där lilla extra när man e i den svängen. Men du e ju hur flitig som helst med gympa, mammagympa och promenader med barnvagnen...Det tycker jag är beundransvärt!

Kram på dig!

2009-02-12 @ 23:47:19
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0