Bygglov och bloggande

Sitter här med datorn i knät och bara myser. Bloggar lite (läs mycket) och sneglar samtidigt på Bygglov, med dess lille godbit Matte...=)

Jag är så nöjd med min dag! Har varit både intressant, lärorik och spännande! Stadsarkivsbesöket var verkligen över förväntan! Väldigt inspirerande och vilken härlig kvinna/föreläsare vi fick träffa och lyssna på!

Jaha...och hur har det då gått med "mitt nya liv"? Bra faktiskt! Har inte trampat över några gränser alls idag heller. Det enda är väl att jag slarvat med vattnet. Kunde ju inte dricka för mycket medan jag var i stadsarkivet...=)

Efter stadbesöket bar det iväg till "svärmoren" på kaffe. And guess what? Fick äntligen träffa Erika och hennes lille 4-månaders goding, Anton...Sååå söt! Ingen lång träff, men bättre det än inget!

Sen bar det iväg till Filip (sonen). Eftersom han och flickvännen Emma åker till Stockholm i morron bitti, har jag lovat att ta hand om deras lille kanin så länge. Knappt en vecka ska de tillbringa i storstaden tillsammans med Emmas föräldrar, som alltså är bosatta där.

Nu ska jag kolla vidare på Matte, eller jag menar Bygglov, sen blir det väl en bloggrunda till ikväll, antar jag...=)

Kommentarer
Postat av: Malin

mmmmm mattte ;-) håller me di!

2009-02-10 @ 21:05:15
Postat av: Erika

Var görmysigt att träffa dig också! Alldeles för sällan som sagt!

KRAM

2009-02-11 @ 15:56:07
URL: http://bjerning.se
Postat av: Afrodite

Puss på er båda! =)

2009-02-11 @ 23:39:32
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0