Dröm eller verklighet?

Vet inte riktigt. Dagsformen får definieras som...nä, den är faen odefinierbar. Har sovit fyra timmar och varenda liten cell, muskel och för att inte tala om hjärnan, motarbetar mig just nu. Det är strejk på gång. Kroppen vill faktiskt att jag leder den tillbax till den goa sängvärmen och stannar där i minst fyra timmar till. Då är klockan elva, en timme innan deadline. Inget att fundera på alltså. Någon har varit klok nog att starta kaffekokaren, smart människa (eller var det jag, när jag kom upp?). Djupa klunkar av det giftiga svarta, djupa andetag och en djupdykning i böckerna för sista gången, sen blir det faen minst fem minuter (på lilla visaren) i soffan på det! Hörs senare. God onsdag på er!


Kommentarer
Postat av: mie

Godmorgon! Hoppas du får lite mer sömn, 4 timmar är liiite lite! Helgen var jätteavkopplande.

Ha en underbar "trött" Onsdag! Kram!

2009-02-25 @ 08:50:48
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Jepp, alldeles för lite, men tar igen i natt...=)

Kram

2009-02-25 @ 11:49:17
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0