A smile from heaven

Ja, nu känns som om jag är färdig. Och det är jag i dubbel bemärkelse. Ja, min text är "färdig" eller så färdig som den kan bli...och jag själv är totalt färdig; slut, utmattad, ledsen...Skulle kunna fortsätta i det oändliga, men jag tror att ni får ett hum om vad jag menar...=)
Nu återstår att se hur pass texten håller, men det är ju ett senare problem...Brukar ta tre veckor innan resultat kommer...
Under tiden börjar nästa kurs...Första veckan utav denna (dvs. med start i morron) ska jag tillåta mig att bara "va". Jag känner att jag behöver det. Ska bara göra vad som faller mig in. Inga måsten. Inget läsa eller skriva, om jag känner att jag inte orkar. Måste pausa. Det är sunt att pausa. Låter som ett mantra detta. Jag måste överbevisa mig själv om att det är ok att pausa...Haha...Ska reflektera över ditt och datt...Nu när jag kan och är "ledig"...För övrigt ska jag bara vara jag-ego-me and myself...=)

Veckan som följer - i korthet:
Måndag - föreläsning, får jag väl gå på...(eventuellt, kanske)
Tisdag - gör jag ingenting, ingenting, ingenting...=)
Onsdag - ska jag äntligen få träffa lille A. och hans fantastiska mamma och pappa. Snussa lite bebbe =) me like!
Torsdag - föreläsning (tror jag, kanske)
Fredag - ta igen förlorad tid med min underbara familj! =) I like, like, like...
Lördag - fira Ludwigs 14-årsdag! My good, vad tiden gått fort. Detta är alltså minstingen...Som fyller 14!
Söndag- gör jag ingenting, ingenting, ingenting...

Ja, det var nästa vecka - i korthet...Jag älskar den redan!
Känner mig fri som fågeln...=)



Nu ska jag titta på "söndagsfilm" med mannen.
Godnatt och sov gott! =)
See you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Y

usch jag vet precis hur du känner! Man blir bara så trött på skiten och känner sig helt värdelös men som du skrev i nåt tidigare inlägg så följer man ett visst mönster. Ibland flyter allt och man lyckas till hundra proc och andra gånger känns det helt hopplöst och omöjligt. Har du klarat dig så bra hittills klarar du resten också! Du är skitduktig Karina! I remember! kram

2009-02-01 @ 23:50:51
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Åhhh, tack Y! Det där behövde jag! =) Vet inte hur det kommer att gå dock, men "gudarna ska veta" att jag faen gjort vad jag kan!

Ha en bra dag! // Kram

2009-02-02 @ 06:11:18
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0