Färdigstudat

Men herregud! Klockan är snart fem och här sitter jag med näsan i böckerna fortfarande. Eller snarare boken. Hittade en mycket intressant bok på bibblan, som kommer att vara mycket användbar för mitt uppsatsskrivande. Najs!

Nu - över till dagens matlagning; Potatisgratäng (igen?!) mums! Till detta helstekt fläskfilé som ska kryddas med mycket vitlök. Mums igen! =)

Sen blir det "sedvanligt" tittande och lyssnande på melodifestivalen, som idag äger rum i Malmö ju. =) Har faktiskt inga större förväntningar på denna deltävling. Ingen som är sådär favorit för mig. Vi får väl se.

Ha en trevlig kväll på er ute i bloggvärlden! =)

Kommentarer
Postat av: Tindra

Sicken tur att jag just ätit för det där lät smaskens det! Till sista slicken:-)

2009-02-28 @ 17:55:49
URL: http://tindrafunderar.blogspot.com/
Postat av: Afrodite

Det VAR smaskens...till sista slicken! Gud, vad jag är mätt! =) // Kram

2009-02-28 @ 19:04:04
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh strejkar inte Inga hos er? Här är det total strejk så ingen sådan mumsig mat serverades ikväll. Själv la jag av och jobba vid 19 och orkade då inte laga mat utan lat som man är beställdes det mat. Men den var god. Tyvärr blev det inget besök hos dottera. Men imorgon hoppas jag att jag får till det.

Ha en skön kväll och du inget mer djupdyk i boken.

Kramis Lena

2009-02-28 @ 19:52:33
URL: http://aforia.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0