Goderafton från Afrodite =)

Tänkte bara titta in och berätta att jag verkligen lyckats med min söndag! Har inte gjort många "ärliga" handtag och jag har njutit av varenda sekund! Härligt. Mannen och jag hade ett litet På spåret-race i eftermiddags, vilket innebär att vi satt och kollade på tre veckors missade program. Vi hade ju ändå inget annat för oss och det är söndag! Är ju ett litet dilemma på fredagar, eftersom man vill se Let's Dance oxå och dessa program krockar ju... Verkligen ett  i-landsproblem", men ändå =) Om man hittar lösningar så är det väl bra... =)
Nu - hänga dagens sista maskin tvätt, sen "söndagsfilm" med mannen och kanske även Ludwig...Najs!
Ni får ha en fortsatt härlig söndagskväll! Vi ses igen i morron! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej själv,

Naturligtvis blev jag i min tur nyfiken på dig. Ja du att Caroline gick vidare är för mig en gåta. Någon måste höra något som jag inte hör. Skönt att fler tycker som jag. Har precis kommit hem från ett födelsedagsfirande i grekisk anda. Ska nu bara lägga sista handen på rynkorna och ska sedan krypa ner i sängen.

Sov gott.

Lena

2009-02-08 @ 22:11:21
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sicken fin blogg carina, KRAM

2009-02-09 @ 17:12:46
Postat av: Afrodite

Tack! =)

2009-02-09 @ 22:36:21
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0