Gomorron eller?

Ja, eller vad säger man när klockan hunnit bli halv elva, lite drygt. Morron är det i alla fall här, sov till halv tio! Nu blir det lite bråttom, mycket som ska hinnas med när det är veckansbästadag och man planerar att bara mysa med goa familjen. Jag ska hinna dammsuga, fika med pappsen, handla lite godsaker inför kvällen (Let's Dancesoffasoftarkväll), ja, allmänt fixande och donande innan klockan sex, då mannen brukar äntra dörren här hemma på fredagar. =)

Jag kan verkligen inte bestämma mig för vad det ska bli för mat här hemma ikväll heller. Pendlar mellan strutsfilé, men jag tror vi spar den godbiten till en annan dag, kyckling är ju alltid gott och det receptet som lagades i "Halv åtta hos mig" igår kväll verkade ju lite intressant, med lite asiatisk touch, i nästa sekund är jag sugen på en köttbit med rödvinssås och potatisgratäng. Får väl se var det landar. "Vad blir det för mat" hemma hos er ikväll? Kanske kan få lite inspiration? =)
God fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Hm... vet faktiskt inte. Men det känns som om det borde bli fint eftersom mannen kommer hem kl. 15... tre veckor har han varit borta så nu måste man ju göra det fint för honom när han jobbat och slitigt så!:.)



Låter honom bestämma o beställa;.)

2009-02-27 @ 13:03:03
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0