Grattis Ludwig!



Den här coolingen fyller år idag!

Idag firar vi, som sagt, vår minsting, som fyller 14 år!
Vid scones-frukosten blev den unge mannen gratulerad med ett spel till Wii (Mariokart), Scrubs (säs. 6)
och några filmer. Allt enligt ynglingens önskelista. =)



Han ser ganska nöjd ut faktiskt =)



Ludwig samtalar med moster Camilla,
som oxå vill gratulera.



Snabbt ska det gå,
så att man kan få äta scones!

Just nu hörs vilda röster och en och annan svordom från ovanvåningen. Där sitter nämligen tre stycken bröder och spelar Ludwigs nya spel. Verkar som om det engagerar dem allihopa. =) Trots att de är lite äldre kan de fortfarande aktivera sig tillsammans, vilket är underbart. Att bara sitta här i soffan och höra deras engagerade tillrop och samtalande är helt fantastiskt. Det gör mig alldeles varm som mamma!
Nu ska jag förbereda lite inför kvällen. Måste ju duka lite långbord idag, eftersom både Simons flickvän Klara och Filip och Emma kommer för att fira Ludwig. Härligt! Hela min stora, goa familj samlad. Me like! =)
Återstår bara för mig att önska er alla en fortsatt härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Y

Grattis Ludwig! :)

2009-02-08 @ 10:55:47
URL: http://yaldas.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0