Hallååå



Är ni vakna? Jag är. Huset är nu tomt eller ja, nästan. Simon fick stanna hemma från sin praktikplats idag. Han är superförkyld och har åter krupit till kojs. Annars är det bara me and my books and my computer. Känns bra idag faktiskt. Ska läsa så att ögonen snurrar. Här finns absolut annat som skulle behöva göras, men men...
Jag sa till syrran igår att det hade kvittat om här kommit in tolv newfundlandhundar och åtta golden retriever, det hade inte märkts. Men ok. Jag överdrev nog lite där. =) Men det kommer en dag i morron och dammråttorna brukar inte försvinna någonstans. De finns kvar vare sig man vill eller inte. Det där "pedanteriet" har jag fått släppa för längesen...Först med fyra kids...Då fanns varken tid, ork eller lust att lägga en massa tid på att vara pedant. Viktigast var ju barnen. Numera tar något annat nästan all min vakna tid (ja, ni vet vad). Nä...nu flyter att tankarna iväg nån hel annanstans än vad som var meningen =) Dags att fokusera!
Ha en bra dag!
Nu - över till böckerna.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ha en bra dag du med...

kram

2009-02-03 @ 15:39:45
URL: http://jeanettelovespaul.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0