Hektisk dag

Ja, det blir en hektisk dag idag. Har precis kommit hem efter ett tandläkarbesök med yngsta sonen. Och ja, det skulle han klarat själv, men han ville ha sin moder med sig. Klart hon följde med =). Nästa tid idag är halv tolv. Då ska nästa son (i den stora skaran) köras till flickvännen. De är båda sjuka och hemma och menade att då kunde de lika gärna vara sjuka tillsammans...Såklart att de kan =)
Kvart över tolv styr jag bilen mot MAH för föreläsning till tre. Under tiden har yngsta sonen tagit tåget in till Malmoe och han hämtas upp på Centralen. Sen bär det iväg för inhandling av några tröjor till honom. Har ju nästan inget att ta på sig, stackaren ;) Nädå, han är faktiskt i behov utav lite nytt, så det är ok. =)
Nästa anhalt blir Holma. Hämta upp Fille och Emma, köra till Coop för en liten inhandling av föda. Sen ska Ludwig och jag stanna hos dem, laga mat och intaga en liten enkel anrättning tillsammans, alla fyra. Ska bli riktigt najsigt! =)
Någon gång under kvällen ska Simon hämtas hem från Klara och sen är det äntligen dags att "hålla kväll". PUH!
Återkommer ikväll. Nu - in i duschen. Wiii...


Kommentarer
Postat av: Y

hehe! Du har att göra med andra ord. Men det lät mysigt alltihop! Kram

2009-02-04 @ 11:51:48
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Ja, jag har haft att göra, men har haft en härlig dag =)

Precis kommit innanför dörren, så nu blir det en liten bloggrunda =) // Kram

2009-02-04 @ 20:19:51
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Paula

Jag älskar storfamiljer. Låter så mysigt o man blir väl sällan uttråkad. Jag får se om jag hinner med storfamilj....jag får satsa på tvillingar nästa gång. om jag har turen med mig igen o lyckas bli gravid, (för det e ju ingen självklarhet).. Svårt att planera det,, det blir ju som det blir...

kram

2009-02-04 @ 20:57:57
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Jag hoppas verkligen att du får många goa syskon till din supersöte lille Svante! =) // Kram

2009-02-04 @ 21:10:27
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0