In om...

Hej svejs!
Är hemma igen, men bara tillfälligt =)
Kom med tåget vid ett, inom och handla lite, hem om för att lämpa av varorna och slutligen in om på bloggen...Ett måste!
Föreläsningen idag var faktiskt över förväntan...(även om det kommer ut på power-point sen).
Det är skönt att ha hört henne prata om det, eftersom litteraturen bitvis är ganska svårbearbetad. Jag är väldigt nöjd att jag tog mig tiden att åka in idag i alla fall. Har ju hela natten på mig att börja skriva...=)
Föreläsaren gick även igenom delar av sin egen avhandling; hur hon tänkt och behandlat sitt material och sina källor. Intressant faktiskt. =)
Nä, nu har jag inte tid att babbla mer. Ska ner till mina goa föräldrar. Har bjudit in mig själv på en liten fika.
Kom på när jag satt på tåget, att jag inte ätit frukost idag. Hann inte. =)
Bye så länge!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0