Jaha?

Måndag it is och jag undrar som vanligt hur det gick till. Det var ju precis fredag?
Helgen har förflutit som man kan förvänta, när man jobbar mycket. Kanske därför som jag inte riktigt hängt med i svängarna.
Idag görs inte mycket här hemma. Inväntar en bok med posten och om den behagar att dyka upp, måste jag ge den lite kärlek. Vet inte riktigt vad jag önska mest; att den ska komma eller inte...?
Helst inte, tror jag. Då slipper jag läsa...Logiskt, eller hur? =)
För övrigt är här tre killar hemma som "firar" sportlov. Härligt för dem! Bara få vara lediga, slippa alla måsten och göra precis vad de vill.
Precis så som jag skulle vilja ha det.
Nu börjas det igen förstår ni. Måndag och tisdag - dagarna innan onsdag. Låter naturligt och rimligt juh.
Men onsdag är ingen vanlig onsdag, eller ja, nästan för min del.
Denna onsdag är nämligen dagen då nästa "älskade" hemtenta läggs ut på It's learning.
Inte konstigare än så.
Sju dagar igen med ett evigt slitande av hår, bläddrande i böcker, förtvivlan och ångest.
De e najs...not!
Jaja, den tiden, den sorgen.
Nu ska här njutas i dagarna två. Sen kommer eländet.
Lite frukost kanske? Skulle tro det.
Ses sen...=)

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0