Med kudden i örat...

...sitter jag här vid min dator och ler. =) Av flera anledningar faktiskt; dels för att jag känner mig så otroligt lätt och ledig, har verkligen inte många måsten idag, vilket är najs och dels ler jag åt, eller snarare med mina favvisbloggare. Brukar bli en liten standardrunda i bloggvärlden på morronkvisten, vilket oftast leder till ett par leenden. Sen är det ju långt ifrån alla som uppdaterat, alltså alla är ju inte lika flitiga som jag...=)

Jag har uppenbarligen varit väldigt aktiv natt, utan att jag är medveten om det. Har tydligen jagat runt och stört människors skönhetssömn och hemsökt folk i deras drömmar. En som blivit utsatt för detta är en av mina favoritbloggare, Aforia, stackarn. Moahaha...=)
Allt detta på grund av huvudbry't som min "lilla gåta" gav. Jag har för övrigt fått två, och inte helt otippade rätta svar; av min syrra per telefon igår kväll och av min brorsa på bloggen inatt. Tänker dock inte avslöja svaret riktigt än, ifall fler vill vara med och "leka". Jag tycker det är riktigt kul...=)

Nä, dags att blogga vidare...Blogg, blogg! 

Kommentarer
Postat av: huga

Inte snällt att störa nattsömnen så.. ;)

Skönt med en dag utan en massa måsten, har en sån idag ;)

Blogga på!

2009-02-26 @ 12:53:31
URL: http://www.hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Men...de va ju inte meningen...;)

Ha en fortsatt skön dag själv! // Kram

2009-02-26 @ 12:57:44
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0