Oxå löööv!

Hmmm...ingen som nappade på min gåta...undrar om det var svårt eller bara helt j-a ointressant?!

Jag har fler kärlekar...och många är kopplade till musik.
Jag älskar musik i alla former (med vissa undantag som jag kan återkomma till vid senare tillfälle).
Här är en annan storfavorit.
Jag kan inte komma på en enda dålig låt som denna man gjort.
Han är grym! Såväl att lyssna på som att dansa till ;)
Hittade denna mega-mix, som rymmer många godbitar, men långtifrån alla.
Rekommenderas verkligen att släppa loss de lurviga till dessa toner! =)



God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Crille

det är Magnus Uggla



2009-02-26 @ 00:29:02
Postat av: Lena

God morgon, du får inte ställa sådana här frågor/gåtor. Nu har min stackars lilla hjärna jobbat för högtryck hela natten. Det gick så långt att jag har drömde om dig. hehe

Kramis Lena

2009-02-26 @ 07:28:21
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Aj, då...det var ju inte min mening att störa någons skönhetsdröm...och till och med hemsöka dig i drömmarnas värld...=)

Moahahaha...

Ha en bra dag! // Kram

2009-02-26 @ 07:39:14
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0