Söndagkväll o skit

Goderafton!
Jaha, då var det söndagskväll...Helt otroligt! Söndagen har förflutit som tidigare nämnts...Fika med Crille o Marielle, najs!
Jobbat som ett svin efter det. Undrar hur många mil man går när man har jour på Coop...Många iaf! Det känns i fötterna. Av sex timmars arbete har jag suttit ner i tio minuter! Otroligt!
När jag kom hem  såg mannen och jag på en nerladdad variant av melodifestivalens deltävling två. Den var inte så dålig som jag trodde faktiskt! Eller som jag hade hört...
Måns är ju outstanding! I have a crush on him, men vem har inte det? Vem kan inte ha det?! =)
Silly och Pussy, var ju inte så dåliga som man skulle kunna tro...Låten var ju grym, men kanske hade kommit ännu mer till sin fördel med någon annan som framfört den, vem vet...Ja, överlag var nog låtarna över förväntan faktiskt...
Men nog om det! Nu väntar sängen! Nattiz-Nattiz på er! =)


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0