Kulig utmaning!

Den ständigt på hugget ;) och helat fantastiska bloggerskan Aforia skickade denna roliga utmaning till mig. Som jag har skrattat såväl när jag läst den på andras bloggar som när jag skapade min egen lista. Väldigt roligt! =)

Här kommer den...

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg för sms.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

Here I go!


1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Magnus Uggla eller...

2. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Arbetar du eller slappar du?

3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ha! Vi ska panta burkar och sen köpa semlor!

4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okey

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Här kommer en riktigt grov historia, sluta läs nu om du inte tror att du pallar...

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Kan du vara snäll och köpa ett wow gamecard närr du är på väg hem?

7. Vad vill du höra mest av allt?
Håll dig hemma ikväll. Det ska bli ett riktigt busväder.

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Glöm det jag sa innan...Fixade det själv =)

9 Din romantiska replik?
Ska försöka ;)

10.Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Japp =)

Haha...

Skickar den med varm hand vidare till alla som känner sig manade...=)

Kommentarer
Postat av: Lena

O man tackar för de fina orden. Haha det var bra. Visst fick man sig ett gott skratt. Men du jag tror du har glömt något!!!!!!!!!

Kramis Lena

2009-02-26 @ 23:12:11
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Annette

Hej!! KUL att du hittade min sida i djungeln här ute :)

Ännu roligare att du lämnade en kommentar. :) Knepigt hur lyrisk man kan bli bara genom att någon lämnar kommentarer till en om det så bara är ett enkelt hej..



Vilken skön sida du har!! Och DEN utmaningen är sååå förbannats rolig!! Gjorde den själv för några dagar sedan och höll på att dö av skratt :P



Hoppas du haft en trevlig kväll.



Ha det gott

Kram Annette



Ps Jag kommer garanterat tillbaka fler gånger

2009-02-27 @ 00:51:05
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hej du!

Kul att du tittade in i min lilla hörna och välkommen åter!

Ja, den här bloggvärlden är lite märklig, men ofantligt rolig och givande. Man blir så glad!

Utmaningen var underbar! Låg dubbel av skratt när jag gjorde den...=)

Hoppas du får en fin helg!

Kram

2009-02-27 @ 10:39:54
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0