"Meninglöst vetande"?

Ja, här sitter jag och sitter. =) Var runt lite i bloggdesignvärlden och hittade en sida med olika "tester" man kunde göra...
Tänkte "varför inte" - känner inte riktigt för att gå och lägga mig ändå...
Har ju inte berättat så mycket om mig själv heller. Å andra sidan är inte detta så uttömmande fakta, men tyckte det kunde vara en kul grej...=)
OK, here we go!

Hur bor du: En stor villa med tre plan = mycket att städa
Brukar du komma i tid: Nja, är väl det mest sanningsenliga svaret...Försöker, men är en obotlig tidsoptimist
Hur lång är du: Lite för lång i mitt eget tycke (mest för att mannen är lika lång=aldrig högklackat) 170 cm ö h
Kan du laga mat: Oh ja (ödmjukt eller hur?). Tycker dessutom att det är roligt!
Vad jobbar du med/pluggar du: Är inne på min åttonde termin ti mitt pluggande till gymnasielärare i svenska/historia
Vad har du på dig just nu: Favoritplagget - jamisen =)
Har du någon fobi: Usch ja fy - en uttalad spindelfobi!
Hade du en bra kväll igår: Ja, verkligen, gjorde inte många knyck, softade framför TV:n och datorn
Vilket är ditt senaste inköp: Till Ludwig - tröjor och en skjorta, till mig själv - en stickad kofta (flera veckor sen faktiskt)
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe, tack!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Fick o fick, lånar ju det mesta - från CSN alltså
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, som en stock!
Vad hade du sönder senast: Ett vinglas - råkade slå av foten
Vem snackade du med senast: Hehe - min syster (vilket det oftast är)
Varm favoritdricka: Kaffe igen (drink: Lumumba)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Generellt - bubbelvatten - inget släcker törsten som det! En varm sommardag - En stor, kall öl!
Alkoholhaltig favoritdricka: Hehe...Rödvin!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj, det händer ju hela tiden...svårt att säga på rak arm...får återkomma om detta!
Saknar du någon just nu: Min man, min son som flyttat hemifrån, en katt...Är trots allt ganska nöjd ändå =)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ljuga, vara oengagerad, snacka för mycket på morronen...vad jag kom på just nu...
Någon jag stör mig på: Hmmm, inte rätt forum att gå in på det va...?
Intressen: Recept och följaktligen matlagning...Usch oxå en svår fråga såhär sent...=) Bloggning oxå såklart ;)
Senaste person du kramade: Ludwig, yngsta sonen =)
Senaste person du ringde: Mannen =) som arbetar på annan ort och därför veckopendlar...
Senaste person som ringde dig: Hehe...syrran igen =) Varje kväll (nästan) same procedure...
Vad drack du senast: Pulverkaffe faktiskt, hemma hos Fille och Emma
Vill du ha barn: Ohhh ja! Men jag får väl nöja mig med de fyra jag har...Kommer ju barnbarn oxå, förhoppningsvis =)
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, har väl slutat med det...Man blir ju inte yngre direkt...
Har rakat dina ben någon gång: Nä, jag kör med flätor ;)
Är du sugen på något nu: Absolut! Choklad hade inte varit så dumt...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Usch, vill knappt svara på den...åtta kanske?
Använder du hudkräm: Aber natürlich! Annars hade man väl krackelerat?
Attraheras du av män med skägg: Absolutely not! Vad säger man..."Len som en barnar-v" -me like!
Micro-pop eller poppa själv: Micropop! Som "Popvig" (internt) poppat =)
Brukar du baka: Nä, nä och åter nä...Var och en till sitt så att säga...
Röstade du i det senaste valet: Ja, absolut.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja får väl svaret bli - är ganska trött på att vara fattig student, men annars helt ok. Har ju underbara barn som jag är otroligt stolt över till exempel. Det är jag nöjd med!
Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte på vad den heter..."Come on over" kanske? En Nirvanalåt i alla fall...
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä, bara Me, Myselt and I.
Vad tycker du är äckligt: Det första som slog mig: Jackass och program som...vad heter det nu? Där de tävlar om vem som kan äta mest av det ena äckliga efter det andra, gräshoppor och skit...Eller program där de tävlar om vem som kan äta mest av någonting - Riktigt äckligt!
Har du pengar på mobilen: Ja, det hoppas jag verkligen! =)

Men herregud! Nu e ju klockan nästan halv två! Tiden går fort när man har roligt sägs det ju...=)
Nu måste jag verkligen hitta bingen!
Ses i morron, hoppas jag!
zzz ZZZ zzz

Kommentarer
Postat av: Jeanette

oj vad du var uppe länge...man fastnar verkligen framför datorn när man en gång sätter sig..

Vad har du för dig idag då?

Här hos mig är det lugnt, tänkte städa tror jag, sen ska jag fixa naglarna, fara iväg själv o bli ompysslad i en timme ungefär - det är skönt!!!

Kram o ha en bra dag

2009-02-05 @ 07:33:10
URL: http://jeanettelovespaul.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0