Bloggfantasten talar =)

Godmorgon på er därute!
Hoppas ni sovit bättre än jag gjort inatt! Har drömt de mest konstiga drömmar...Bland annat mardrömmar om den uppsats jag ska påbörja idag...Helt sjukt faktiskt!
Nu bär det snart iväg...ja alltså, min kursare och jag ska sticka till hennes morsas lägenhet för att få lite lugn o ro för vårt skrivande...Kan man iof få hemma oxå, men tycker det är synd att resten av familjen ska behöva tassa runt bara för att ja ska skriva uppsats...Dessutom blir man så disträ av all aktivitet omkring en...Bättre att fly hemmet alltså för några timmar, sen vara närvarande på riktigt när vi avslutat i eftermiddag. Ja, för vi ska naturligtvis inte skriva ikväll - det är ju lördag! =)
Oj, vad detta blev babbligt...=)

Nu måste ja titta in till mina "bloggvänner" - har några som jag följer nitiskt varje dag...kan själv vara lite dålig på att kommentera, men läser varje dag...Men det har ju oxå varit lite annat som har hänt runt omkring oss alla nu, med jul och nyår och så...Blir säkert bättre med responsen nu framöver, när allt återgår till det normala igen. Eller vad tror ni? =)

Hej svejs så länge och hoppas att ni får en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: y

Godmorgon!vad skönt att kunna börja med uppsatsen! Suck..vill inte ens tänka på skiten nu. Har inga "självgående" barn jag kan lämna och sticka iväg :)

och visst har folk mycket nu vid högtiderna men man ser ju på statisktiken att de tittat in iaf :)

2009-01-03 @ 11:21:36
URL: http://yaldas.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0