Gnällspik?

Jag sa ju att jag hade dåliga vibbar till "den nya kursledaren"...det visade sig vara befogat...är nämligen inte "inlagd" på it's learning för den nya kursen Historia med kulturanalys II. Kan därför varken se mitt nya körschema eller föreläsningsanteckningar. Åhhh, blir så jävla förbannad...Sånt här ska bara fungera! Har aldrig varit något klödd innan heller..Inte såhär iaf...Har dessutom försökt registrera mig för kursen i flera dagar, men nä...det funkar inte...Har mailat ansvarig person, men nä...svarar inte...Och inga pengar får man förrän man är registrerad! Funka! Svara!

Amen de skojar!!! Som grädde på moset...Hör på detta!
Har sutti i telefonkö i 24 minuter till Miele service (kylskåpet är lite struligt och fryser all mat...normalt? Not!). Precis när det äntligen börjar gå fram "vanliga" signaler och jag tror att jag kommit fram säger en röst Tyvärr är vår servicetelefon överbelastad, var god försök senare...Klick! Amen skoja min dojja! Efter 24 minuter kommer de på det! Det är ju ungefär som när man ringer till Felia eller jag menar Telia...Där ska man göra 85 olika val för att överhuvudtaget komma vidare...Och man får inte ens prata med någon person, utan allt sker via knappandet i luren...Usch vad jag låter gammal och grinig nu...Men jag blir så trött!

Detta gör ju ingen glad...
Men e de bara ja eller håller ni med?
Återkommer hur som helst när jag är på bättre humör...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte kursledarens fel!

2009-01-20 @ 11:51:57
Postat av: Afrodite

Okidoki!

2009-01-20 @ 12:44:06
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0