Efter regn kommer solsken =)


Tjoho!

Oki, surbitchen är borta och kvar är "bara! A, med dumstrut på och allt...=)
Orkar aldrig vara in that mood särskilt länge, är ingen "äkta" surbitch...=)
Ett särskilt riktat tack till "anonym" som snabbt och effektivt
fick mig att inse att min frustration var missriktad! =)
Men visst e de så ibland när man är irriterad - man vill hitta en syndabock...i alla fall "lilla ja"...
I stridens hetta ville jag se nån annan skyldig än jag själv för min frustration...
Anyway - ingen är felfri - inte ens jag! =)
Errare humanum est

BTW (hyfsat internt...haha), har ni märkt vilket fint väder vi har fått idag?
Solen skiner...vårkänslorna börjar titta fram...och som sagt lökarna...vårlökarna alltså...=)
OCH med det konstaterar jag att; fönsterna behöver putsas (nån frivillig?),
här behöver dammas (en annnan dag va'!) och rabatterna...ja de ska vi inte snacka om bara...
men what the heck - det kommer ju en dag i morron! =)

Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra idag.

eller varför inte ibland denna travesti;

Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra nästa vecka. =)
Ha en fortsatt härlig tisdag och glöm inte att:



Kramizar




Kommentarer
Postat av: N

Cuiusvis hominis est errare

2009-01-20 @ 16:55:20
Postat av: Afrodite

Helt sant! =) // Kram

2009-01-20 @ 16:57:57
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: mie

Åh vad roligt att du halkade in till mig=). Välkommen tillbaka igen. Och på detta viset fick ju jag även en blogg till att läsa. Härlig verkar din vara=). Ha en bra kväll! Kram!

2009-01-20 @ 19:06:06
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Dito! =) //Kram

2009-01-20 @ 19:42:18
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0