Goderafton...

...alla mina bloggvänner!
Åhhh, jag har haft en så härlig dag! Vill nästan inte att den ska ta slut!
Jag har gått och pysslat, tagit dagen som den kommer.
Städat lite, fixat lite, pillat med blommor lite, tvättat lite, handlat lite, bloggat liiite (inte mycket idag, faktiskt), fikat lite, snackat lite...Und so weiter...Lite...

Alltså; en helt otvungen, helt underbar dag! Kan man få ha de såhär alltid? Nähä, antagligen inte...=)
Det finns ju en verklighet oxå; plugg, plugg och PLUGG! (och om 1,5 år - jobb, jobb, JOBB...Förhoppningsvis!)
Men det var inte läge för det idag...=)
Och hur skulle jag kunna? Har ju inte fått de där God damn böckerna än...
Har dock hört ifrån AdLibris idag, att de skickat iväg boken jag beställt - NAJS!
Detta innebär ligga E - E som i EFTER, redan från början på en ny kurs...
Men, man börjar ju bli van vid det här laget.
Brukar lyckas läsa ikapp...
OCH som sagt, idag kan ingenting oroa mig...Livet leker. =)

Jaha - redan torsdag i morron...Bara sådär...
Tycker egentligen att veckan består mest i måndagar och fredagar...(ja, förutom att denna onsdag varit alldeles särskilt påtaglig och härlig då)
Med det menar jag att det är de dagarna man verkligen känner av, på riktigt liksom...
Förstår ni hur jag menar?
De andra dagarna flyter liksom bara in i varandra,
men måndagar känner man av just för att de är måndagar = trögt i starten,
fredagar är speciella just för att de är fredagar = mys efter en hel veckas slit, familjen samlas, äter gott...
Så är det hos oss iaf...
Jag älskar fredagar! =)
Mer fredagar!

Helt otroligt vad veckorna rullar på, redan 21:a januari...
Unbefuckinglievable!
Men, men, låt det gå undan att bli VÅR och SOMMAR!
Jag längtar ihjäl mig...
Tänk att gå ut i trädgården, sätta sig på sitt soldäck (efter en heldag med trädgårdsarbete) med en iskall öl i handen...
DET längtar jag efter...
Eller bara vrida på radion en lördag förmiddag, lägga sig tillrätta i solstolen och bara njuta...
DET längtar jag oxå efter...
Åhhh, denna väntan och längtan...
Vänta nu, hur många veckor måste man vänta tro?
Vecka 4 är det nu...kanske sisådär en 18 veckor...
Ja, ja...vad är väl en bal...


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0