It ain't over till it's over...

...And it finally is! =)
Åh, Boy! Det här var det värsta jag varit med om, tror jag!
Men, det är över så - nog om det!
Har inte sovit en blund inatt men känner mig ändå lycklig =)
Nya, friska tag är vad som gäller nu!
Har fullt upp att planera för en riktigt mysig kväll med boysen (ja, så länge de står ut med att umgås med morsan då då)
Synd bara att mannen har gett sig iväg till jobbet och missar hela myset...
Nu är han åter i Skövde och återkommer inte till hemmet förrän på torsdag (faktiskt en dag tidigare än han brukar)
Oki då, vi får väl mysa lite till helgen oxå. Jag är aldrig svårövertalad =)


Asså min måstelista gillas inte alls idag, men har redan bestämt mig för att välja nogsamt i min prioritering. Kommer ju faktiskt en dag i morron oxå! Tyvärr står mina tomtar och andra julprylar fortfarande framme och tittar så förargligt på mig. Måste verkligen försöka göra mig av med dem under morrondagen... Nu, flera veckor efter jul, gör de ju ingen glad!

Få se nu...Vad blir det för mat idag? Hmmm...
Måste nog vända mig till några av mina små önskebrunnar...
Haha...en tanke slog mig när jag kollade på recept.nu
E de bara ja, eller...





...finns det slående likheter medThe Beauty And The Beast...?

Eller varför inte denna jämförelsen...

Och ni som är lite känsliga för egoinlägg - titta bort...NU!







Även dessa bilder ger associationer till ovanstående titel, tycker jag...Haha!
Vackert, eller hur?

Nä, nu ska jag hoppa i duschen!




Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0