Mera humor?

Eftersom det (faktiskt) gått bra för mig idag i studandet, känner jag mig lite på "skojhumör" och tänkte "varför inte dela med sig av den positiviteten...Har knappt tid att skriva något själv just nu, så ni får hålla tillgodo med lite humor, recept och annat som jag kommer på...=)
Nu kommer "min" vits.
Ni som är lite känsliga - sluta läs...Nu! =)
(lite "fula" ord förekommer)


Det var en svensk kille som åkte ner till Australien och började jobba på en oljeplattform.

Veckorna gick och han kände sig väldigt ensam för det fanns ingen annan
från Sverige där.

Men så en dag kommer det två norrmän till plattformen och de tre blir
allra bästa vänner. Varje dag efter jobbets slut går dom tre grabbarna  
till puben på plattformen och detta håller på i flera månader tills  
svensken omkommer i en olycka...

Då säger den ene norrmannen till den andra:

Nu måste vi kolla en sak på svensken innan dom fraktar bort kroppen  
härifrån!

Vadå ?  säger den andre norrmannen .  

Jo, vi måste kolla om han har två rövhål!!

Men herregud, man kan väl inte ha två rövhål?

Joooo! Men har du inte hört vad bartendern säger varje gång vi kommer in  
på puben?

Heres comes the Swede with the two assholes again!!!

Najs va'??? =)

Kommentarer
Postat av: mie

Hahahaha...tur jag kom in till dig idag då jag behöver skratta i massor efter gårdagen! Tack för den=))). Kram!

2009-01-29 @ 18:55:11
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Sååå lite! =) // Kram

2009-01-29 @ 19:06:33
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0