Lite till...=)

Hej igen! E så himla bloggsugen idag, va tvungen att titta in igen. =) Ska bara snacka lite bloggdesign innan ja går o lägger mig =)
Ni förstår, jag har en favoritfärg, jag har ett favoritdesignersprogram, jag har massor med idéer själv, mycket tack vare alla andra trevliga bloggar som jag följer. Måste väl va likadant för alla, hämtar lite inspiration här och lite där. De e ju likadant med heminredning...man har många olika inspirationskällor =)
I alla fall - min favoritfärg är lila, mina favoritdesigners är de här, helt underbart sköna killarna...=)





Kan ju bara bli en bra kombination...=) Lila och svarta rankor, i en härlig blandning...

Så (ja, eller nåt liknande) skulle ja kunna tänka mig att min blogg ska se ut så småningom...Får väl se hur de blir...Lila ska den va iaf...=)

Dröm en massa lila drömmar inatt, de kommer ja att göra! =)

Kommentarer
Postat av: y

det blir säkert jättefint. Kolla in på designadinblogg.se Där är många bra tips. kram

2009-01-08 @ 08:30:44
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack för tipset! =) Tror att mannen hittat den sidan (de e ju han som fixar med sidan)// Kram

2009-01-08 @ 08:46:12
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0