Måndag morron


To you all! =)

Jaha, då sitter man här igen...Vid datorn...Och försöker plugga...Men ögonen är trötta...
Måste förbereda mig inför dagens seminarium. Ska dessutom åka iväg lite tidigare idag, eftersom jag har en "lunchdate" med M. och B. idag. Ska bli najs att återse de båda! =) Vi ska träffas vid "favoritstället" Pastamannen vid MAH. Det vankas femstjärnigt idag alltså! =)

Filmen igår blev det romantiska relationsdramat Revolutionary Road. Kate Winslet och Leonardo DiCaprio är återförenade igen och spelar i huvudrollerna. En mycket bra film med fantastiska skådespelarinsatser. Rekommenderas! =)

Nä, hörrni! Gotta get back to work!
See you later =)

Kommentarer
Postat av: Paula

Njä det blir ingen hund. Martin e tvär säker. O jag vill inte nu heller men i framtiden skulle jag kunna tänka mig... men inte Martin...

Lycka till med pluggandet.... låter faktiskt lite mysigt att plugga. jag saknar det lite.. men det e väl nu för det inte hänger över mig.....

2009-01-26 @ 08:32:05
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack! =) De e roligt att plugga! (fast just nu känns de som om ja gjort de forever...)

Ha en bra dag! // Kram

2009-01-26 @ 08:50:58
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0