Roliga citat

Varför kallas det rusningstrafik när ingenting rör på sig? (Robin Williams)

Hösten är min favoritårstid i Los Angeles. Att se fåglarna skifta färg och falla ner från träden. (David Letterman)

Jag satt på kajen och såg tankfullt ned i det smutsiga vattnet, när plötsligt en gammal vän dök upp. (Expressen)

Om de kan skicka folk till månen, varför kan de inte få mina skor att lukta gott? (Homer Simpson)

Hockeyproffset berättar allt om olyckan: Jag kommer inte ihåg någonting.
(Expressen)

1-1 till Finland! (Johan Ejeborg, SVT)

Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika. (Britney Spears)

Nu har jag tränat två pass i veckan. Varje dag! (Thomas Brolin)


Lite måndagshumor...Haha...

Avslutar med ett citat av Bert Karlsson så får ni själva avgöra hur det står till i ovanstående citat:

Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker. (Bert Karlsson om skolkamraten Bosse Ringholm)

Visst säger vi alla en groda ibland eller har lite otur när vi tänker...Iaf jag! =)

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: fia

det va behövligt med lite roliga komentarer, sånt gillas .

fin blogg du har .

2009-01-26 @ 13:42:35
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Åhh tack! Kul med nya läsare! Kommer att titta in till dig oxå...Välkommen åter! =)

2009-01-26 @ 16:54:11
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0