Sovit för gott?

Godmorgon på er allihopa! Ja, för det är faktiskt en god morgon här och samtidigt en dålig...Kryptiskt eller hur? =)
Har sovit hur gott som helst och känner mig pigg och utvilad, detta är det goda.
Det dåliga är att jag sovit lite för gott, familjen har sovit för gott, alla har nämligen försovit sig...=(
Ja, denna morgon började ju inte riktigt som det var tänkt...Nu är dock alla utom jag själv iväg, om än lite för sent.
Mellan 10.15-12.00 är det föreläsning idag...Missar man tåget kommer man inte iväg förrän en timme senare = där är ungefär 45 minuter kvar av föreläsningen när man kommer fram...Känns motiverat? Not. En kursare har lovat att fill me in senare idag, med föreläsningsanteckningar och utdelat material. Gott mos.

Jaha, då fick jag helt oförhappandes en "ledig" dag, bara sådär...Vad ska jag nu göra med den?
Läsa, läsa och åter läsa...För att detta ska kunna ske krävs att brevbäraren kommer med den "efterlängtade" boken...Enligt uppgift ska den komma idag...Blir ett otåligt väntande fram till lunchtid ungefär, då posten tenderar att bli senare och senare nuförtiden av någon anledning...Kanske mer än jag som tar sig en liten sovmorgon av och till... =)

Nä, här blir inga barn gjorda...Dags att sätta igång med morgonbestyren; bädda, plocka ur diskmaskinen, tvätta...ja, ni vet själv...Men först: Mer kaffe!  

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0