Trettondagen

ÅHHH, vad jag känner mig pigg och utvilad idag, faktiskt =) - Härlig känsla, känns som de va längesen...

Huset sover fortfarande - kidzen får lätt lite konstiga vanor under loven, vänder på dygnet en aning...

Men de e snart dags för ändring på de...Skolorna börjar ju snart...Stackarna, vad ett lov går snabbt!

Idag står naturligtvis uppsatsen på agendan, vilket känns bra faktiskt, eftersom vi hade lite flow igår...=)

Ikväll kommer mina föräldrar hit, har pratat om de länge och nu äntligen fått till det...Ska bli najs att umgås lite =)

Det bjuds på ostbricka, kex, frukt och lite vin, för den som vill de' (tror att jag vill...Haha)

Dags att plocka ihop my stuff - dator, papper, block och dylikt och bege sig till den tillflyktsort som vi har till vårt

förfogande...Känns mycket bra att sitta på annat ställe än hemma så att familjen slipper tassa omkring pga
 
uppsatsskrivning...

See you later, alligator!


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0