Usch & fy!

Vad trist (främst för att det var så många och samtidigt för att jag är allmänt trött på uppsatser, av nån konstig anledning...kan ni förstå varför?!), ansträngande och utmattande det var att läsa alla uppsatser! Känner mig helt hjärntvättad ju! Några väldigt välskrivna, andra goda försök och så vår då...hamnar nog någonstans mittemellan om jag jämför med de andra. Bara vi blir godkända! Orkar fantamig inte gå igenom det en gång till nu...
Nästa vecka (måndag) börjar nästa kurs och upplägget ser ut exakt som den förra; en hemtenta i månaden och en avslutande vetenskaplig uppsats i maj-juni. Långt dit kan man tycka, men vi vet ju alla hur fort tiden går...
Jaja, den tiden, den sorgen...
Denna helg som kommer nu skulle jag ha jobbat både lördag och söndag kväll. Kul efter hela förra helgens frånvaro...Not! Hade dock tur! De kunde ordna in en vikarie för mig på lördag så att jag kan mysa med familjen. =) Kände att jag kunde behöva det efter förra helgens race. Dessutom ville jag kunna vara avilable inför "det stora äventyret" i helgen - sonen flytt! (Snyft) Men det är en helt annan historia...
Nu - kaffe, dusch och sen iväg till Malmö!
"Ses sen"

Kommentarer
Postat av: Y

usch va trist med så många! Håller tummarna att det går bra!

kram

2009-01-15 @ 14:01:58
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack!

DET GICK BRA! =)

Är ganska säker på att vi blir godkända! =) // Kram

2009-01-15 @ 20:53:29
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0