Hilluuuuu!!!

Jodå, jag är tillbaka och jag har haft en alldeles fantastisk minisemester i Berlin. Absolut inte det sista beöket vi gör i den staden, jag lovar. Me like a lot!

Det har varit lite hektiskt sedan vi kom hem, därav min tystnad. I morron ser jag fram emot tre lediga dagar och då kommer ni att få hela historien om såväl Berlin som Sachsenhausen och Ravensbrück. =)

Ni ska dock få en liten försmak på hur bra jag mådde och hur fint jag hade det...
Bild 1: Provsmakning av Berlins eget öl, Berliner Kindl, på Irish Pub vid Kurfürstendamm. Me like! =)
Bild 2: Klart jag måste dricka kaffe på Starbuck's vid Alexanderplatz! =)





Ha det fint och see ya soon! Pöss!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Visst är Berlin en fantastisk stad! Välkommen hem förresten :-)

2009-07-20 @ 17:51:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: anne

Jag besökte ett antal Starbucks i London förra veckan! :)

2009-07-22 @ 21:02:22
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0