Nu intar jag ryggläge...

...för att SOVA alltså! =)
Jag är aptrött!
Tre timmars sömn i natt var alldeles för lite, speciellt efter helgens festligheter.
Dagen har varit alldeles tokig.
Folk har handlat som galningar!
Nästan som om butiken annonserat om att det var sista dagen i denna veckan som den var öppen.
Nåväl...när jag slutligen kom hem stod middagen färdig och framdukad på terassen.
Så jekla härligt! =)
Korv stroganoff och ris erbjöds i dagens kök.
Efter maten tog vi en liten promenad och kvällen har avslutats med lite härlig samvaro med Gunvald Larsson & Co, lite god glass, en kopp kaffe och en underbart lättdrucken skvätt Dooley's...mmm!
Jag kan säga att den där promenaden inte hade den önskvärda effekten att jag piggnade till, nej jag blev om möjligt ännu mer sliten.
Ont i kroppen och känner mig bruten.
Men åh, vilket gnäll!
Låter som en gammal gnällig tant juh!
Uppsträckning, om jag får be!
I morron blir det sovmorgon!
Jag är ledig tisdag, onsdag och fredag i denna vecka och jag har tagit ytterligare två semesterdagar, torsdag och lördag.
Alltså blev det en riktig mjukstart efter mina två semesterveckor.
Får en till "på köpet" liksom.
Anledningen till mina två extra semesterdagar berättar jag mer om i morron...=)
Nu får ni sova så gott och på återseende i morron bitti (förhoppningsvis lite senare än i morse)!


Ps. En liten ledtråd med anledning av mina extra semesterdagar...hihi.


Kommentarer
Postat av: Lena

go natten gumzan,

Så ni ska ut på en resa. Najs, eller tolkade jag bilden fel? Själv startade semestern idag och den har inte inbringat så mycket. Men det beror på mitt lilla speciella projekt jag håller på med nu. Berättar kanske senare vad det är. Vet inte riktigt själv om jag vill avslöja det. hehe

De 4 barn- och hundfria dygnen sket sig eftersom sonen inte fick plats. Men deppar vi. Nej då det finns andra saker vi kan göra.

Kramis

2009-07-14 @ 01:18:27
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Znogge

Åh, en resa till Berlin! Toppenstad :-)



Kram!

2009-07-14 @ 07:50:55
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0