90-minuters intervaller...

...HELA natten.
Och vad menar jag med det?!
Jo, sovit 90 minuter, varit vaken 90 minuter...om vartannat HELA natten!
På soffan dessutom.
I sängen blev av någon anledning det hela ännu värre.
Jag är så trött så jag skulle kunna stå och sova, men KAN INTE!
Och detta förbannade "springet i benen"!
Är det någon som vet om det finns någon medicament för denna högst irriterande åkomma?!
Antingen finns det det, eller så får jag snart boka rum.
På psyk...med den vita tröjan som enda sällskap.
Nä, man ska inte skämta om sånt kanske, men jag håller verkligen på att bli ding i huvudet.
Mer än vanligt då alltså...hihi.
Inga djur dock inatt.
Inte vad jag kommer ihåg nu i alla fall.

Så - slutgnällt för idag då då. =)

Nu ska här packas och förberedas förstår ni.
För en heldag på stranden.
Hoppas jag.
Det blåser friska vindar, men jag ska i alla fall give it a try.
I värsta fall blir det "bara" en solstol hemma.
Inte dumt det heller.
Jag är åtminstonde LEDIG och vet ni vad?! HELA DAGEN! =)

Hoppas ni alla får en härlig dag idag, på ett eller annat sätt och vad ni än gör!
Kramelikramen  

Update:
Jag mår som en prinsessa!
Efter 4 timmars lapande sol har jag inhämtat ny energi.
4 timmar av ikke måsten - me like! =)
Bara att vända på steken då och då.
Gå ner och bada när det blir för varmt...
Det blir inte mycket bättre än såhär!
Möjligtvis på en strand i ett land långt bort, men det här är så nära man kan komma.
Nu håller killarna och jag på att grilla...MUMS! =)


Kommentarer
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

Sömnproblem är skitjobbigt!

Har själv det nästan varje natt, inte varje men nästan. Fast då är det mer att jag vaknar av att jag har ont i nacken...



Det är inte så att du redan käkar någon medicin som ger dig "myrkrypningarna"? Det finns flera medikament som ger krypningar som man inte tänker på...



Puss!

2009-06-24 @ 10:30:50
URL: http://www.lailasliv.blogspot.com
Postat av: Katinka

Ja, hoppas verkligen du får ordning på det där snart för man blir ju verkligen knäpp av sömnbrist.... Din stackare!

2009-06-24 @ 13:07:35
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, så skönt att du fick fyllt på batterierna!!

Här struntade vi i stranden idag, men jag tänkte smyga mej ut till Mellby utan x och barn imorgon...

Det blev grillat här också, och det stekte rejält... Både i fejjan och på grillen... :)

Kram och hoppas springet i benen blev kvar på stranden...

2009-06-24 @ 20:08:59
URL: http://miranna.se
Postat av: Malin

kanske kan du prova det för "myror i benen" som de gör reklam för på tv... har sett det lite då o då. Kanske funkar. Kramar

2009-06-24 @ 20:24:15
Postat av: Lotta

Shit vad jobbigt för dig. Myror är ju inte trevliga någonstans. Allra minst i benen =)

Jag har oxå soldyrkat idag.

Lovely!

Hoppas du får en myrfri natt.

Kramen

2009-06-24 @ 20:45:57
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll gumsan,

Inte bra med spring i benen. Man kan försöka smörja in med liniment. Det kan ta bort springet. Så skönt att kunna komma ner till stranden. Själv jobbar jag hela dagen och är helt slut på kvällen när jag kommer hem. Sonen är utsprungen och kommer tassandes vid 22:30 ca och då är det ju dags för kudden. Men hoppas att vädret håller i sig till helgen. Då ska jag nog packa korgen och ge mig iväg till stranden.

Kramis

2009-06-24 @ 20:57:56
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: anne

Jag har inte fördjupat mig i det ordentligt, men restless legs syndrom hör ihop med sömnapné, så kanske vore det inte så dumt att du tog kontakt med din VC... Beskriv just detta.

2009-06-24 @ 21:28:48
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir kvar...mmm hart änkt till litegran, och det kan inte vara mitt fel ju..tackar för peppning. Och du! Tack för att du finns..kram Bibban

2009-06-24 @ 21:32:51
Postat av: Znogge

Det finns väl något som heter "restless legs" och som slåt till just på natten. Kan visst vara väldig irriterande! Men det behöver ju inte alls vara det som är ditt spring...



Hoppas nattsömnen bli bättre denna natt!



Kram

2009-06-24 @ 21:59:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lena

Gumsan,

Du har en liten nalle hos mig!

Kramis

2009-06-24 @ 22:01:17
URL: http://aforia.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0